VIva la Femme!

7 gyorstipp a fájdalommentes tipegésért

By  | 

A magassarkú előnyeit mind jól ismerjük: optikailag nyújtja a lábakat, világbajnok vádlit csinál, és a pin-up girl jelenség óta a nőiesség alapvető jelképévé vált. Aki azonban hozzám hasonlóan szenvedélyesen imádja az ilyen típusú topogókat, életében legalább egyszer már biztosan belefutott a magassarkú viselésének fájdalmas hátrányaiba is. Szerencsére léteznek bevált praktikák, amelyek segítségével végre nem kell választanunk a szépség és a kényelem között. Egy csokorba gyűjtöttük nektek a leghasznosabbakat, amelyek közül egyik-másik elsőre talán bizarrnak hat, de a segítségükkel kedvenc tűsarkúdban egyszerre érezheted magad a végzet asszonyának és puha virágosréten sétáló tündérkirálylánynak.

1. Ragasztószalag

Ragaszd össze a nagylábujjadtól számított 3. és 4. lábujjadat, ezek között húzódik ugyanis egy olyan ideg, ami nehezen viseli a magassarkú cipő miatt kialakult testhelyzetet, előidézve ezáltal azt a bizonyos fájdalmat, amit érezvén kizárólag a cipő lerúgására tudsz gondolni.

2. Tágitsd a kereteket

Előfordult már,hogy a boltban felpróbált tökéletes cipő az első viselés alkalmával már messze nem volt olyan hibátlan? Szorít, nyom, vág? Ebben az esetben a megoldás, ha tágítod kicsit. Vedd fel otthon párszor vastag, pamut zoknival és szárítsd pár percig hajszáritóval. A hő hatására nyerhetsz pár millimétert.

A dizájn egy dolog. Hordani is tudni kell.

A dizájn egy dolog. Hordani is tudni kell.

3. Ne csúsztassunk

Egy bizonyos idő után a legjobb minőségű cipő is tágul, annál pedig nincs rosszabb, amikor csúszkál a lábad egy magassarkúban. Pillanatok alatt kialakul az égő érzés a talpadon. Ha ilyet tapasztalsz, használj egy vékony betétet és újra finoman lépkedhetsz tovább.

4. Benti cipő, nemcsak ovisoknak!

Ne vezess magassarkúban! Amellett, hogy kikészíti a kocsidban a szőnyeget, veszélyes és csökkenti a reakcióidődet vezetés közben.

5. Tartsd magad a pályán!

Megkönnyíti a lépteidet, ha egy magad elé képzelt vonalon igyekszel menni. Ezáltal járásod magabiztos és szexi lesz, a ringócsipő effektusrol nem is beszélve.

12202601_10206445444147856_996449621_n

6. Tervezd újra az útvonalat!

Indulás előtt gondold át, mennyit kell aznap talpalnod. Ha hosszú túrára indulsz, válassz jól bevált cipőt, amiről biztosan tudod, hogy nem sosem hagy cserben.

7. Csak természetesen

Az ideális lépései mód szerint először a lábujjainkra kell érkeznünk, majd fokozatosan kell ráterhelnünk a testsúlyunkat a talpunk középső részére, majd a sarokra. Próbáld meg ezt magassarkúban is modellezni, így becsapva kicsit a lábad, mintha a valóságban nem is cipőben lenne.

Te is tudsz hasonló tippeket? Oszd meg velünk, neked mi vált be!

Sue