Divat

Íme a Mikulás 2.0

By  | 

Az történt, hogy egy Yorkdale Mall nevű kanadai bevásárlóközpont kitalálta a legvagányabb télapókampányt evör.

Ebben egy Paul Mason nevű modell volt a segítségükre, aki egyébként is jellegzetes fizimiskáját a kortárs öltözködési szokásokkal ötvözve egy sármos, már-már szexi Mikulássá konvertálta.

Vajon milyen appot használ a csevegésre és ájfón hányast használ a mikulás maga?

Vajon milyen appot használ a csevegésre és ájfón hányast nyomat a mikulás maga?

Ha nem hiszed, nézd meg légyszí’ ezt:

Meg ezt:

És ezt, pölö:

A szezon morális kívánalmainak megfelelően a projekt a piaci érdekek mellett a jószándékot sem nélkülözi: az áruház minden Fashion Santával készült szelfi után 1 dollárt ad egy beteg gyerekeket segítő alapítványnak.

Még akarok szuperkúl Santát nézni.