Életmód

Ha a bárányok számolgatása nem segít az elalvásban

By  | 

Aludjak már el, aludjak máááár el! Mindannyiunkkal előfordul néha, hogy álmatlanul forgolódunk hosszú órákon keresztül az ágyunkban. Nem tudjuk kikapcsolni az agyunkat, a sok stressz bent maradt, vagy (és ez talán a legrosszabb) beakadt egy ultrabéna szám refrénje.

Márpedig a pihenés fontos, írtunk is erről, például itt. Van egy alvást segítő balzsam, amit több szempont miatt is ajánlok nektek. Először is: szuper nyugtató hatása van. Aztán: tele van természetes alapú anyagokkal. Harmadszor: a talpunkat kell bekenni vele és amellett, hogy innen szívódik fel a leghatékonyabban, a bőrünket is puhítja.

image

Hozzávalók:

  • egy csésze (kb 250 ml) kókusz olaj
  • egy csésze oliva olaj
  • 4 evőkanál reszelt méhviasz
  • 50 csepp az alábbi illó olajokból: levendula, narancs, fahéj, borsmenta, cédrusfa, szantálfa

A fenti mennyiségeket használva több tégelynyi krémünk is lesz, úgyhogy adhatunk belőle a sorstársainknak is.

Az elkészítéshez nem kell Michelin csillagos séfnek lennünk.

image

1. Összeöntjük a kókusz olajat az oliva olajjal és beleszórjuk a méhviaszt. Lassan, türelmesen megmelegítjük, összefőzzük az alapanyagokat. Ezt csinálhatjuk mikróban is, szép visszafogott hőmérsékleten! Keverünk rajta egyet és már tehetjük is félre aggódni.

image

2. Jöhetnek a varázslatos illó olajok. A levendula, narancs és a fahéj nyugtató hatású, a szantálfa és a cédrus a föld kellemes illatát árasztják magukból. A borsmenta az izmokat lazítja, valamint csökkenti a fájdalmat. 50-50 cseppet adunk mindegyikből a kókuszos keverékhez.

image

3. A folyékony balzsamot tiszta tégelyekbe öntjük és mikor szobahőmérsékletűre hűltek, lefedjük őket.

Tadamm! Kész is.

Jótanács: tartsátok az ágyatok mellett – vagy alatt, így már nem kell majd a frissen bekent lábatokkal átkelni az egész lakáson. Ha tutira akartok menni, húzzatok rá zoknit, akkor tényleg nem kentek össze vele semmit.

Jó éjszakát!

ZEN