Divat

Fiatalabb lett a legmenőbb Mikulás

By  | 

A rohadékok.

Tavaly írtunk róla, hogy a Yorkdale nevű bevásárlóközpont az 53 éves Paul Masonnal újradefiniálta a Télapó fogalmát, és az oldschool, pocakos, piros ruhás öregúr helyett egy kifejezetten menő, jól öltözött, napszemüveges arcot faragott belőle, aki még a kívánságokat is iPhone-on kapja.

Na, az idei kampányban a Valentino dzsekit és a Givenchy bőr hátizsákot a The Fashionisto információi szerint már nem ő, hanem egy jó 20 évvel fiatalabb modell kapta a kiváló szerephez, a 31 éves Adam Martin. Ami, ha nem is gáz, de szerintünk már kevéssé menő. A fotós Chris Nicholls, a stylist Jimmy Moorhous volt, a képek pedig alant.

meno_santa_3 meno_santa_4 meno_santa_2

Meh.

A sztorit a Fashionisto hozta le.