Életmód

6 szokás, ami vonzóbbá tesz

By  | 

Van az úgy, hogy magad se érted, miért kattantál rá valakire, aki elméletben nem is az eseted, és egyébként sincs benne semmi különös. Még fájóbb azzal szembesülni, amikor minden igyekezeted ellenére egy nálad kövérebb/csúnyább/laposabb/öregebb/szőrösebb/ráncosabb személy szakítja le a szerelemfáról azt a gyümölcsöt, amiért te is annyira kepesztettél. Ne hagyd, hogy ők nevessenek a végén! Instant karizmatuning következik.

Férfiak és nők egyaránt szép summákat képesek a saját külsejükre költeni, és hajlandóak a végsőkig küzdeni edzőteremben, szépségszalonban, urambocsá plasztikai sebésznél annak érdekében, hogy jobban nézzenek ki.

És ez mind dicséretes, szó nincs arról, hogy bármilyen, külsődbe invesztált anyagi vagy energiabefektetés hiábavaló lenne, főleg ha még az egészségedet is szolgálja. Azonban sajnos/szerencsére

van a vonzerőnek egy olyan komponense, ami független a fizikai megjelenéstől.

Nevezhetjük karizmának, magabiztosságnak, mesmerisztikus delejnek vagy x-faktornak, az igazán vonzó embereknek van valamijük, amit semelyik szalonban nem tudunk magunkra applikáltatni a világ minden pénzéért sem. Viszont tök ingyen gyúrhatunk rá önbizalomedző igénybevétele nélkül is.

Mentális fogselyem

Bármilyen külsőt vagy belsőt illető változás legyen is a cél, az intenzíven fellángoló kampányoknál vagy a kiüresedett rituáléknál jóval célravezetőbb, ha változtatsz a szokásaidon. Ahogyan az időszakos diétáknál hatékonyabb (és egészségesebb) az életmódváltás, úgy a személyiséged csiszolásáért is akkor teheted a legtöbbet, ha szokásoddá teszel bizonyos gondolkodási mintákat. Talán beletelik egy kis időbe, de ha kitartó vagy, egy idő után el sem tudod majd képzelni, hogyan csinálhattad valaha másképp.

#1 Szívd fel magad!

Én óva intenék mindenkit, hogy a vonzás törvényének nevezett jelenséget (azt a végkimenetelt vonzod be, amire leginkább számítasz) örök érvényű alapelvként kezelje a saját életével kapcsolatban. Az ilyen pár szavas életigazságok könnyedén arra csábítanak, hogy passzívan menjünk a flow-val azt gondolván, hogy aminek meg kell történnie, úgyis megtörténik, vagy azt higgyük, hogy a változás akarásával, vizualizálásával már el is végeztük a meló oroszlánrészét.

Az viszont kétségtelen, hogy ha te magad nem hiszed el, hogy valami sikerülhet, a világ többi részének eggyel kevesebb oka lesz rá, hogy megtegye. Az esélytelenek nyugalma működőképes lehet bizonyos élethelyzetekben, de az igazán nagy jelentőségű eseményeknél (legyen az egy állásinterjú vagy életed randija) sokkal célravezetőbb, ha

te magad is tudatosítod, mi az, amiért jó esélyed van a sikerre.

Minél jobban parázol, annál inkább.

Pro tipp: Egy-egy igazán fontos esemény előtt írj le tíz olyan dolgot, ami amellett szól, hogy sikerrel járj, vedd elő újra meg újra, és tudatosítsd a nagy nap előtt. Így ha be is bukod a dolgot, tudni fogod, mi mindent vesztett a másik fél, és ettől az egész inkább az ő kudarcának tűnik, mintsem a tiédnek (lol − a szerk.).

A vonzerő izmosításának egyik legegyszerűbb módja egyébként az, ha fókuszálsz a pozitív impulzusokra. Lehet az egy mosoly a kávézó baristájától, egy bók a kollégádtól vagy egyszerűen csak a pillanat, amikor egy kirakatüvegben meglátod magad, amint kurva jól nézel ki. Ezeknek a benyomásoknak a tudatosításával szoktatod az agyad az érzéshez, hogy vonzó ember vagy.

#2 Meditálj!

Oldalakat lehetne teleírni a meditáció áldásos hatásairól, amiket immár a legmodernebb orvosi műszerek is igazolnak. Már napi 20 perc meditáció is hatékonyan oldja a stresszt, így enyhítheti annak fizikai hatásait a krónikus fejfájástól a zűrös emésztésig.

Ohne bullshit

Nem feltétlenül kell lótuszülésben bámulnod a falat órákig, a meditációnak számos passzív és mozgásos formája létezik, spirituális arcok és hardcore materialisták egyaránt megtalálhatják a magukét. A meditáció

hasznos volta nem hit kérdése, hanem bizonyított tény.

Minél stresszesebb vagy társas helyzetekben, és minél inkább hajlamos vagy végtelenített mozikat gyártani a fejedben magadról és az emberi kapcsolataidról, annál fontosabb megtalálnod a módját, hogy időnként kiszakadj ezeknek a darálójából, és megtapasztald azt a szermentesen módosult tudatállapotot, amihez nem kell más, csak az agyad meg némi gyakorlás.

#3 Legyél önazonos!

Vagyis ismerd meg, majd add önmagad. Ehhez persze első körben az kell, hogy őszintén tudatosítsd magadban az erősségeidet, gyengéidet, félelmeidet, az értékrendedet és a céljaidat. Ez se nem könnyű, se nem rövid, és nem is mindig megy egyedül, de szakembertől segítséget kérni sosem szégyen.

Jó-e azzá válni, akinek láttatni akarod magad?

A legtöbben egyébként azon bukják el a saját hitelességüket, hogy félnek gyengének mutatkozni. Ráadásul a közösségimédia-felületek soha nem látott módon megkönnyítik, hogy egy idealizált képet mutass magadról, amit rosszabb esetben egy idő után te magad is igaznak tartasz, aztán meg nem érted, a való életben miért jön egyik kudarc a másik után.

 

Nem véletlen, hogy a valódi barátság egyik legfőbb ismérve is az, hogy kölcsönösen ismeritek egymás legkínosabb oldalát, és ha kell, kiálltok a másik mellett akkor is, ha épp élete baklövését követi el. Ráadásul

az egyedi tökéletlenség többnyire sokkal vonzóbb, mint a makulátlan tökély.

Soha nem azokból lettek az igazi szexszimbólumok, akikben nem lehetett hibát találni, hanem azokból, akik minden jó és rossz tulajdonságukkal együtt önmagukat adták.

A következő 3 tanács a hajtás után!

Oldalak: 1 2

Az adatvédelmi tájékoztatónkban elolvashatod a jogszabályoknak megfelelő adatvédelmi irányelveinket. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás