6 jó férfidivat-kampány idén őszre

Szerző: Flo

Hétről-hétre jönnek az újabb őszi és téli cuccok lookbookjai a lassan, de biztosan érkező, hűvösebb fuvallatok inspirálásában. Mivel azonban az igazi hideg még nem ütött be (szerencsére), ezért egyelőre csak felkészülési jelleggel osztok meg veletek pár aktuális kampányt a témában. Jöjjenek a hónap legfrankóbb smart casual anyagai.

Paul Smith

kampány: 2018 ősz-tél

hivatalos oldal

A Paul Smith ebben a kampányában ráment az elegáns textúrájú szövetkabátokra, amikre az elmúlt hetekben azoknak lehetett szüksége, akik egy fagyasztóban tartottak üzleti beszélgetéseket. Az egyenes, elegáns szabás és az élénk színek vagány párosítása jól működhet idén ősszel. (Bővebben itt)

Fotók: Paul Smith

Wormland

kampány: 2018 ősz-tél

hivatalos oldal

A zakó egy roppant jó opció például olyankor, amikor semmiképp sem szeretnél alább adni a daliás megjelenésedből, viszont már túl hideg van ahhoz, hogy reggelente össz-vissz egy ingben indulj meg a munkahelyedre vagy a kollokviumra. Tudják ezt a nagy múltú, főleg konszolidált, a maga módján mégis temperamentumos német Wormlandnál is, ezért az idei őszi kampányuk fullos lookbookját is a zakó köré rittyentették. (A friss kampányuk képanyagát itt találod)

Fotók: Wormland

Oliver Sweeney

kampány: 2018 ősz-tél

hivatalos oldal

Az Oliver Sweeney szerencsére már sokkal több, mint a magas minőségű lábbelik egyik zászlóshajója; olyan ruhadarabok tárháza is, amik bármely modern, business casual fenegyerek ínyére lenne. Aktuális kampányukban nem csak azt villantják meg, hogyan lehet bármilyen szituációban ízlésesen megjelenni, hanem azt is, hogyan tudsz összeöltözni a Lotos Esprit S3 Turboddal. (Bővebben itt)

Fotók: Oliver Sweeney

Canali

kampány: 2018 ősz-tél

hivatalos oldal

Ahogy azt eddig is megszokhattuk tőlük, úgy idén is parádésan játszik el a színekkel a Canali. Az őszi kampányukban ők is nyilván főképpen az öltönyökre, zakókra, kabátokra igyekeznek nagy hangsúlyt fektetni, ám teszik mindezt egyedülálló stílusban. Az őszi színekbe burkolózó, tompa fényű, pasztelles szettekből lehetetlen is lenne elcseszett szettet összerakni. (Bővebben itt)

Fotók: Canali

Ralph Lauren Purple Label

Kampány: The Naval Collection

hivatalos oldal

A Purple Label címeres cuccai a nagy presztízsű angol és amerikai egyetemek buzgó diákjainak vitorlás- és evezősversenyeit idézi meg. Magyar szemmel kicsit komolytalannak is tűnhet a dolog, de tőlünk nyugatra ezeknek a vetélkedéseknek régre nyúló hagyományai vannak, ezt idéző cuccokat felölteni pedig igazi presztízs. (Bővebben itt)

Fotók: Ralph Lauren Purple Label

Hugo Boss X Michael Jackson

Kampány: Michael Jackson special

hivatalos oldal

Bár egy zenei előadó számára a legnagyobb sikereket elsődlegesen maga a muzsika kell, hogy jelentse, Liszt Ferenc kultikus tépett-hamvas silver frizurája óta minden zenésznek fontos valamelyest a megjelenése. A színpad és a videoklip generációkat inspirált már, korszakokat teremtett, a kilencvenes években az utcán sétálva simán megmondtad, hogy melyik arc hallgat Nirvanát és ki Metallicát. A pop királya mindig is híres volt agyvérzésig flitterezett, mégis stílusosan ikonikus megjelenéséről. Jackson egyes szettjei, ruhadarabjai, kiegészítői a mai napig dollár százezrekért, sőt milliókért cserélnek gazdát. Nagyon szép gesztus (és remek marketing) a Hugo Bosstól, hogy kapszula kollekciójukban becsomagolták és elhozták nekünk a kilencvenes évek popzenéjének hajlakkal nyakon öntött deja vujét. (Bővebben itt)

Fotók: Hugo Boss

A cikkhez felhasználtam a Fashionisto cikkeit és a márkák saját promóciós anyagait.

Itt van még jó kis kontent