Macaulay Culkin testhezálló kampánnyal üdvözli az idei karácsonyt

Szerző: beautyFY

Felnőtt Kevinként parolázik színes kötött dolgokban, de legfőképpen zoknikban.

Lehet jó reklámokat is készíteni a téli ünnepekre, ezt bizonyította már megannyi márka az elmúlt években. Például a H&M pár éve, amikor Wes Andersonnal rakatott össze egy imádnivaló kisfilmet, Adrien Brody-val a főszerepben. Bár szintén textil, de a divatnak eléggé peremterülete a színes zoknik piaca, ami karácsonykor különösen nagyot pörög, mert nem csak ajándékokat lehet tenni bele, hanem mókáséknál ez lehet maga az ajándék is.

Skandináv találékonyság vs lábfej

Svédországban nyilván hideg van, ezért a vastag pamutzokni nem akkor ritkaság. Egy helyi páros (Mikael Söderlindh reklámszakember és Viktor Tell dizájner) találta ki a Happy Socks-ot, a nagyon színes, nagyon mintás zoknikra specializálódott céget, ami először csak online, aztán a mánia felpörgésével már retailben is szórni kezdte a cuccokat. A legendák szerint

az ötlettől az első zoknik legyártásáig mindössze három hét telt el 2008-ban,

ami persze nem akkora etwas, tekintettel a zoknik dizájnjára, ami némely esetekben tényleg olyan, mintha egy óvodásoknak szánt színezőből vágta volna ki az ember.

Happy Socks tavalyi férfikollekció.

Vannak persze művészetileg is értékelhető sorozataik, például a Beatles vagy az Andy Warhol mintázatok. Meg kell jegyezni, hogy funkciójukhoz képest nem olcsók ám a portékák; egy pár Rolling Stonesért például 4500 forintot kell csengetni, a 6 párból álló Beatles kollekció pedig 23 rugó. De ugye ezek zoknik.

Macaulay Culkin a legújabb kampányban. Fotó: Happy Socks/Youtube

A reklám az isten

A vállalat rettentő energiákat öl a marketingbe, közelebbről a kreatív kampányanyagokba és minőségi, drága celebekbe. Túlzás nélkül nagyobb dellákat égetnek el a kisfilmjeikre, mint a legtöbb high fashion márka, és elég durva, hogy ezt színes zoknikból ki tudják gazdálkodni. Robert Rodriguez pár éve rendezett nekik egy reklámot, amiben Danny Trejo is szerepelt, a tavalyi táncolós, vidámkodós Pedro Pascal anyagot pedig mi is megemlítettük anno.

Ez most tényleg jó poén

Az idei kampány tényleg talált: a Reszkessetek betörők Macaulay Culkinjét kérték fel a szereplésre. A srác az utóbbi években ismét kezd magára találni, teljesen kulturáltan műveli az öniróniát a lenti produkcióban is. Bár sok dolga nincs, az is tény.

A cuccokat a Happy Socks internésnöl oldalán tudjátok megrendelni, de szégyelljék magukat, amiért frankó press kiteket nem készítettek jó kis fotókkal – így mindenhol a videóból kinyesett képeket láthatjátok csak a neten. Itt van pár azért:

Itt van még jó kis kontent