Napi facepalm: megjött a League of Legends kollekció a Louis Vuittontól

Szerző: beautyFY

Ki az a noob, aki nem vesz 250 ezres halászsatyeszt a gamer haverjának karácsonyra?!

Korábban egy rövid hírben már beszámoltunk az idei esztendő legröhejesebb/legvakmerőbb kampányáról, amelyben a divatpiac egyik nagyágyúja a gaming piac egyik nagyágyújával szövetségben alkotott megmagyarázhatatlant.

A sztori

A történet ott kezdődött, hogy a Louis Vuitton a League of Legends idei, párizsi világkupadöntőjére, a Summoner’s Cupra készített egy egyedi táskát, amiben a kupát magát tárolják a verseny során/előtt/után. Mivel a francia fővárosban rendezik a meccseket, valakinek az a pompás pr-ötlete támadt, hogy az egyetemes divattörténelem francia legendájával közreműködésben készítsenek egy kollekciót is a játék mellé. A League of Legends ugye egy multiplayer játék, a legkézenfekvőbb ilyenkor mindig az, ha

a dizájnerek pénzért megvehető szkineket, kvázi karakter-öltözékeket rittyentenek a szoftverhez. Ezen túlmenően viszont most IRL bespájzolható, fizikai ruhákat is készítettek.

Előbbi, tehát a digitális tartalom minket kevésbé érint, ellenben utóbbi elég érdekesnek ígérkezett, minthogy kevés példa volt rá eleddig, hogy luxusmárkák tervezői maszekoljanak ruhákat egy digitális szórakoztatóipari termékhez. Namost, elkészültek a cuccok, a Louis Vuitton-nak ezt sikerült villantania:

Ugye te is így akarsz kinézni már ma?

Hogy most ez mennyire facepalm mondjuk tízes skálán, azt mindenki maga döntse el, de tény, hogy a fenti kapszula ímmel-ámmal LoL-os, nagyobb részt LV-s, ráadásul az árcimkék sem a casual játékosközönség, mint inkább a gazdag moszkvai oligarchák pénztárcáját támadják.

Az új idők szelei

Az LV egyébként elég jól nyomja a nyitást az újgazdag vállalkozók elkényeztetett gyerekei felé, a nonszensz áron vesztegetett portékáikat hol aktuális gyerekcelebekkel, hol full HD kijelzős táskával, hol digitális modellel tolják eléjük, és a stratégiájuk a számok alapján működni látszik.

Szembetűnő, hogy az impulzusvásárlásra inkább hajlamos női közönségre targetálták az anyagot; a tárgyalt, speciális kollekcióban van buggyos szoknya 1 misiért, hasitasi 700 000 forintért és oversized póló 750-ért. Cinkes kérdés még az órájuk, ami ugye egymilliókettőbe fáj, pedig ennyiért már igazán nívós darabokat is kapsz, ráadásul komoly gyártóktól.

Utóbbiról megkérdeztük a csapat óraszakértőjét, RetekG-t is, aki szolídan annyit fűzött hozzá:

1.2 millióért már kapsz fasza Tag Heuert, Omegat, Longinest például, ami mind-mind komolyan vehető, patinás óramárka, és még a termék se szar, ehelyett örök érték és valódi mechanikus óra. Nem olyasmi, amiről jó eséllyel két év múlva már azt sem tudod, hova dugtad a szekrény alján.

Ha meg mindenáron okosóra kell, ott az Apple és az Android, töredék áron.

Az i-re a pont a marhabőr sneaker túlméretes nyelvvel, amit a márka oldalán „futuristic design” mottóval illetnek, ami a gyakorlatban ezt jelenti:

Ez nem egy szarul betöltött .jpg, ez a cipő tényleg így néz ki.

Az árakat elnézve a LoL több konnotációban is értelmet nyer, itt tessék klikkelgetni a röhöccségért.

Itt van még jó kis kontent